ירושלים • הליכוד מאשים את ברקת בשוחד בחירות

    דוד קורצווייל No Comments on ירושלים • הליכוד מאשים את ברקת בשוחד בחירות
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המלחמה על ראשות עירית ירושלים עולה מדרגה. עו"ד אלישע פלג, יו"ר סיעת הליכוד בעיריית ירושלים שלח מכתב למבקר המדינה יוסף שפירא בה הוא מכנה את התנהלות ראש העיר ניר ברקת בהסכם בינו לבין האופוזיציונר מאיר תורג'מן כשוחד בחירות.

    כפי שדיווחנו בעבר הרי שלקראת הבחירות הקרובות סגרו ברקת ותורג'מן הסכם ביניהם על חבירתו של תורג'מן שהיה האופוזיציונר היחיד לברקת במהלך כל הקדנציה לסיעתו של ברקת.

    במכתבו כותב אלישע פלג למבקר המדינה, כי מטה ברקת הפיץ ידיעה שכביכול ההסכם בין סיעת ירושלים תצליח למאיר תורג'מן אושר מראש על ידי מבקר המדינה לאחר שנשלח אליו ונבדק עליו. וזאת למרות שמבקר המדינה לא ראה את המסמך כלל.

    על פי ההסכם בין השניים תורג'מן ישולב במקום השלישי ברשימת ברקת, יקבל משרה של סגן ראש עיר בשכר, תיק של מנהלים קהילתיים וטיפול בפרט וכן ימונה לחבר דירקטוריון 'אריאל'. פלג טוען כי מדובר בשוחד בחירות אסור.

    לחצו כאן לקריאת מכתבו המלא של פלג למבקר המדינה, ההסכם בין ברקת לתורג'מן וההתכתבות של משרד מבקר המדינה בנושא

    מבקר המדינה1

    העמוד הראשון ממכתבו של פלג למבקר המדינה

    מבקר המדינה2

    העמוד הראשון מהסכם ברקת – תורג'מן

    מבקר המדינה3

    התכתבות מבקר המדינה על ההסכם

     

    תגובת מטה ברקת:

    מדובר בגיבוב של שקרים שאין בינם למציאות כלום. מטה ברקת פועל רק על פי החוק. מצער שמר פלג מבקש להטעות ציבור הבוחרים בירושלים. אנו מבינים שמר פלג אינו מורגל לפעול ללא קומבינות ואף מתוסכל ממקומו הנמוך והבלתי ריאלי ברשימה, אך לא כולם פועלים באמצעות קומבינות כמו רשימתו. אלו דברים שאולי עובדים בגבעתיים אך לא בירושלים. מטה ברקת ימשיך לפעול אך ורק על פי החוק ולמען תושבי ירושלים.

    האזינו לכתבתו של גואל ועקנין יחד עם ראיונות של אלישע פלג ומאיר תורג'מן בנושא במהדורה המרכזית עם אברהם פרסטר



    0 תגובות